Wednesday, September 16, 2009

Pesan Angin.

so smalam aku ade tanye:

"apa jadi kalau angin tak sampaikan pesan?"

ok meh aku explain ape cerita pasal pesan angin ni..

pesan angin ni kite pesan pakai hati..

contoh die camni..

kau org rindu.. kredit takde.. pastu kau orang pon ade buat harap yang orang yang orang kau rindu tu call korang..

haha.. time tu lah secara tak langsung kau orang dah buat pesan angin.. hehehehe..

pesan angin ni kite kene hantar n dengar pakai hati.. kalau tak mmg tak sampai..

n kalau orang yang korang rindu tu tiba2 tergerak hati nak call korang, maksudnya korang punye pesan angin tu sampai lah..

kalau tak sampai.. die tak call punye.. hehehehe...

kau orang nak tau tak kalau tak sampai pesan angin ni kau org buat ape?





























kau orang pegi lah beli kredit n pesan pakai handphone atau pon kau orang ym je sudah.

amacam?

2 comments:

  1. haha, weh, pesan angin ni, works!!! serious. its the shiznit.

    ReplyDelete
  2. die biasanya kalau ade rasa sayang campur rindu tu mmg kuat skit lah die punye hantar.. hahahaha..

    ReplyDelete