Sunday, July 18, 2010

hadoi.

last week aku register university. skali kene pergi btn pulakkk..

hadoi.

nasib baik tak boring tempat tu. plus sekarang dah tau apa nak buat pasal negara. heheheee..

then minggu depan dapat cuti seminggu sebab kampus baru tak siap lagi..

so boleh lah berdating dengan makwe! :D

malam semalam pegi ice room.

ingatkan kedai icecream, rupanya kedai air batu campur jeee..

hype je lebih. hadoi.

ouh tadi pegi bawak kawan kepada makwe pegi makan sate kajang, ape bende tah sate kajang tu. ade ke patut kene order kat kaunter macam mekdi. habis kalau aku nak pegi order air kosong takkan aku nak kene beratur kot? hadoiii..

esok ada plan lagi.. nampakgayanya penuh lah jadual time cuti ni..

ouh lagi satu, skali kene handle course group buat performance laa time anugerah dekan..

HADOIII......!

No comments:

Post a Comment