amacam semua?
-pagi2 dah kene pekik ngan mama kene basuh pinggan. baru ingat nak bangun pukul 10. ciss.
-lepas siap2 nak pegi tgk wayang dengan iqah, senyap2 selinap keluar.
-pegi rumah iqah jumpa pakwe baru kakak die. he he hee~
-otw nak ke tempat wayang, gua tanya iqah family die nak kuar pegi mana.
-tak jadi pegi wayang sebab tuka plan. ikut family die jalan raya.
-pegi rumah auk iqah untuk kali pertama. best jugak. hehehehe~
-dapat makan pizza hut free~ elok sangat memandangkan gua memang kempunan pizza.
-pegi rumah nenek uda iqah, buat baby nangis 2 kali. lepas buat die nangis, lari.
-pegi rumah baru abang iqah yang tinggal finishing touches; and funitures. muehehehe.
-balik bawak iqah pusing kl menuju ke alamanda.
-sampai alamanda ada parking depan pintu. memang mengundang.
-iqah belanja makan nasi ayam and then kitorg pegi tengok wayang, cerita kucing.
-part faveret gua: scene tupai berjoget.
-beli minyak rambut dan deodorant baru. rexona women memang faveret gua.
-balik pegi pusing cheras. saja nak kasi nostalgia. pusing kolej lama iqah.
-then nak sampai bangi aku ajak iqah cabut sign kawin abang sedara aku pasang smalam.
-balik dengan rasa berjaya dan puas.
sekian.


hari terbaikkk sekali :) i love you yang! hihi
ReplyDeletehaha, comel je la korang ni oi~
ReplyDelete