Monday, September 20, 2010

hari spontan.

amacam semua?

-pagi2 dah kene pekik ngan mama kene basuh pinggan. baru ingat nak bangun pukul 10. ciss.

-lepas siap2 nak pegi tgk wayang dengan iqah, senyap2 selinap keluar.

-pegi rumah iqah jumpa pakwe baru kakak die. he he hee~

-otw nak ke tempat wayang, gua tanya iqah family die nak kuar pegi mana.

-tak jadi pegi wayang sebab tuka plan. ikut family die jalan raya.

-pegi rumah auk iqah untuk kali pertama. best jugak. hehehehe~ 

-dapat makan pizza hut free~ elok sangat memandangkan gua memang kempunan pizza.

-pegi rumah nenek uda iqah, buat baby nangis 2 kali. lepas buat die nangis, lari.

-pegi rumah baru abang iqah yang tinggal finishing touches; and funitures. muehehehe.

-balik bawak iqah pusing kl menuju ke alamanda.

-sampai alamanda ada parking depan pintu. memang mengundang.

-iqah belanja makan nasi ayam and then kitorg pegi tengok wayang, cerita kucing.

-part faveret gua: scene tupai berjoget.

-beli minyak rambut dan deodorant baru. rexona women memang faveret gua.

-balik pegi pusing cheras. saja nak kasi nostalgia. pusing kolej lama iqah. 

-then nak sampai bangi aku ajak iqah cabut sign kawin abang sedara aku pasang smalam.

-balik dengan rasa berjaya dan puas.





sekian.

2 comments: