yeahhh.. kabare all?
sem ni dah nak habis dah.
aku amik 6 subject je sem ni. 17 kredit hours.
3 subject-subject project dah settle. rasa2 aku skor.
tinggal lagi 3 subject je yang nak settle. ada periksa pulak.
smalam dapat agreement pinjaman mara.
die cakap hantar hari rabu depan. tapi isnin ngan rabu depan ada pekse.
so apa-apa hal kene settlekan by jumaat lee..
tinggal sikit je lagi tu..
ah tido dulu lah..
We got this far, we need to keep going.
12 years ago


No comments:
Post a Comment