Wednesday, November 3, 2010

segera.

yeahhh.. kabare all?

sem ni dah nak habis dah.

aku amik 6 subject je sem ni. 17 kredit hours.

3 subject-subject project dah settle. rasa2 aku skor.

tinggal lagi 3 subject je yang nak settle. ada periksa pulak.


smalam dapat agreement pinjaman mara.

die cakap hantar hari rabu depan. tapi isnin ngan rabu depan ada pekse.

so apa-apa hal kene settlekan by jumaat lee..

tinggal sikit je lagi tu..





ah tido dulu lah..

No comments:

Post a Comment