minggu lepas pegi "camping".
"camping" sebab tak duduk dalam camp tapi duduk dalam hostel yang siap ada aircond besar and bilik air 2.
but I tell you, 2 hari aku kat sana dah cukup justify my 2 months of doing nothing cuti ni. muahahaha~
dapat rasa die punye adventure. hihihi..
seronot you.
badan sakit sakit terbaring lepas balik rumah.
awek saya jalan jalan satu bulan.
bestnye dapat sponsor. hihihi..
then sabtu ada member baru balik dari aussie belanja makan pulak.
alahai seronoknye~
then ahad akak sedara depan rumah bertunang.
congrats akak anis! :D
well, minggu lepas mmg best.
p/s: tak sabar nak dapat cek.
No comments:
Post a Comment