Thursday, September 1, 2011

tak nak maafkan kau.


Pagi pagi raya lagi kau dah buat perangai kan?

kau tau tak time time macam ni lah aku harapkan kau..

aku nak bawak kau, biar kau ingat memori saat saat indah berhari raya..

selamba je kau amik hati aku,

pastu kau pijak.







kalau ye pon kau marah kat aku sebab tak lindung kau,

tak perlu laa kau buat perangai macam ni skali..








mula mula kau diam.. bila aku cakap, kau buat bodoh....

skarang bila aku nak cakap je kau menyampuk dengan jeritan kau tu.





"i""aaaaaaaaaaaaaa"  "aaaa""nak" "cak""aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa""ap.."



macam tu skali kau punye marah ye..

dah seribu kali aku mintak maaf.. kau saja je tak nak kasi aku peluang kan?

aku cuba nak ketuk pintu hati kau, tapi kau tak nak bukak, sampai aku tak dapat nak baca apa yang orang cakap kat belakang aku..









sekarang aku dah pasrah..

esok pagi-pagi aku nak pegi rumah Maher,

bawak kau sekali..






















warranty kau ada lagi 6 bulan.

No comments:

Post a Comment