gua pagi2 lagi dah call maher ajak die pegi jalan. die tanya aku ada helmet tak. aku iyekan je. skali dah petang abg aku kedekut lak. nasib baik die ada helmet lebih. so harini pukul 5 petang aku ngan maher pegi adventure. hehehee..
amacam? pukul 6.30 sampai beb. haha.. sejuk!
kuda dengan kudanya. :))
kau tgk ni muka orang puas hati dapat jalan2 naik moto. rambut serabai sebab pakai helmet ok.
time balik tu instead of balik tru kl kitorg balik ikut nkve.
malam ni nak pegi tgk budak budak rebung main futsal pulak kat sport planet kajang, tgk je.
sekian.


No comments:
Post a Comment