tadi borak2 ngan member kat kedai mamak. sekali ada orang cakap pasal maskot.
terus teringat aku time kecik2 slalu nangis time maskot datang tegur.
bear a&w tu walaupon rupa macam gay tapi kecik2 dulu aku ingat die makan budak. yelah, dah perut die bukan main besar lagi.
pastu ayam kfc tu ape tah nama chiki eh? mengigil beb time die lalu tepi.
pasal mc donald jangan bukak cite lah. itu double die punya takut. takut satu sebab die maskot, takut dua sebab die clown. damn it clown seram lah dowh...
bila dah besar ni kalau nampak maskot je aku buat2 cool. tapi jantung sebenarnye kencang. kalau ada sape2 yang keje jadi maskot tu. kalau jumpa aku, baik jangan dekat. tengah aku gemuruh tu kalau aku dah kasi scissor kick skali aku tak tanggung.
ah korang tak yah tipu lah korang pon sama je macam aku.
bukan aku tak tau.
We got this far, we need to keep going.
12 years ago


ak xtakut maskot pon. hehe. drpd kecik pn ak tak takut.
ReplyDeletecakap semua orang pon boleh weiii.. nak mengaku tu yang susah.
ReplyDeleteden i pun takut clown! sumpah i mengaku! HAHAA :D
ReplyDeleteserious dowh myra! aku mmg tak tahan bende tu. lagi2 kalau die pakai full make up! yang stakat lukis mulut tu je ok lagi.. haha
ReplyDeletetau takpe kann den, dengan muka putih gila nya.. pastu siap lukis mulut besar kaler merah, hidung pun nak merah, rambut kerinting warna-warni! sape tak takut en! HAHAA :D
ReplyDeletebetul la.. ak siap ada gmbr lagi dgn maskot2 masa kecik..
ReplyDeleteok mmg gua amik kelas mandrin kat university tapi time final aku tiru.
ReplyDeletetapi aku translate kat google and this comes out.
"Every good times people are not trying to flaunt, in bad times and do not show weakness"
anyone boleh translatekan?
sbb tu kecik2 dulu aku tak makan mcD. haha
ReplyDelete