Friday, January 1, 2010

tak payah lah.

cerita je besar tapi kalau tak buat tak dapat ape pon.

baik kite diam-diam je. sebab kalau kite cakap tu macam dah janji kat diri ngan orang lain nak buat.

bila tak buat kang boleh kira mungkir janji. kan dah berdosa.

tah ape hal nak kene tanam tiap-tiap tahun, kalau tanam tak kasi air ngan matahari mana nak ada pokoknye.

yang penting, ape yang kite dah buat, kite buat lagi baik. baru betul. tak yah poyo-poyo cerita macam nak buat.

menyampah i.

bila tulis post ni, macam-macam perasaan keluar. dari mana tah datang.

lagi sekali menyampah.

aku harap tahun depan aku lagi best dari tahun ni.

dan aku harap kau orang punye pon sama.

aku nak mintak maaf kat semua.

biar tahun depan kita lagi happy.

selamat tahun baru 2010 korang.

terima kasih.

:)

No comments:

Post a Comment