Sunday, January 3, 2010

masa depan.

esok aku dah start praktikal training.

kat area-area kepong.

ulang alik je hari-hari, so kene bangun awal pagi.

tak tau nak expect apa.

tapi aku dah tengok dah tempat tu. sedang2 laa kilang die.

syarikat buat perabot opis. syarikat melayu.

rasa tak sabar nak habiskan diploma ni.

lepas tu boleh apply belajar kat uk.



sape tau macam mana nak apply?

p/s: duduk bandar ni lama-lama boleh tahan boring.

3 comments:

  1. awesome den! kalau camtu boleh dekat dgn aj. selamat berusaha! :D

    ReplyDelete
  2. MARA ade Skim Pinjaman Terbuka for oversea studies. You should check it out.calling2 skit Bahagian Penganjuran Pelajaran

    ReplyDelete
  3. @oja: itu lah idea nya. ahahhaa!

    @acap:yesss!! thanx bro for the info! aku pegi check a.s.a.p! :D

    ReplyDelete