sebenarnye kereta aku dah dekat 2 minggu aircond rosak.
mau naik berpeluh ketiak aku bawak kereta kancil tu time tengah hari buta.
lepas aku consider pasal nak repair ke tak nak, aku ambik keputusan untuk repair je aircond tu. sebab kalau tak aku repair harini, esok-esok kene jugak. and kalau aku repair harini. hari esok dah sejuk dah. hehehe..
tadi pagi, aku pegi kedai. suruh die check apa pasal tak jalan. taiko tu cakap cooling coil aku bocor laaa skali. nak tak nak repair je laaa...
dekat tiga ratus lebih jugak aku kopak. tapi takpe..
esok awek aku balik, boleh pegi dating naik kete ada aircond. heheheee...
We got this far, we need to keep going.
12 years ago


No comments:
Post a Comment