harini aku nak bagi satu situasi. situasi yang mendatangkan satu dilemma yang tak seberapa sebenarnya dan situasinya begini:
kau orang semua termasuklah aku mesti ada "list of priority" betul tak?
alah list siapa lagi penting lagi penting tu laaa...
slalunye list die mcm ni.
- family
- best friend/bff
- girlfriend/boyfriend/partner
- general friends
- general population.
so here's the twist,
MY GIRLFRIEND IS MY BEST FRIEND.
so skarang macam mana?
boleh pakai ke list ni?


hahaha! den, kes kita serupa weiii! but i would always make sure shazwan puts family, band, friends baru girlfriend as priorities =)
ReplyDeletemy priority list? family, shazwan, friends =D
sebab bila semua benda dalam dunia macam haram, family and shazwan yang ada dengan aku.
itu lah dieee.. ape2 pon kite boleh pegi kat die kannnn... hehehe dont get me wrong, aku tak nafi that some of the guys are also my besties but to me my girlfren is at the same level as them. plus some other benefits. ;p
ReplyDeleteto my opinion, friends are important, my boyfriend is important as well. their importantness (okay, no such word kan HAHAA) is equal :)
ReplyDeleteso macam mana ehh i nak masukkan dalam priority list? haha
haha.. i'm not saying here that my girlfriend is more important than my best friends, but in my other list, which is the ranking of my bestfriends list, my girlfriend is of course no 1. hahaha.. of course laa kan. bila aku sorang2 takde sape nak teman tgk wayang. aku call yang lain2 sume sibuk. kalau awek aku ada kat bangi. aku ajak skali je confirm nak pegi. plus baru jee tadi aku pegi makan sorang2 sebab takde sape nak teman. macam mana tu? haha
ReplyDeletehahaha. comel ah. jadikan girlfriend as ur besfren. muahhaha. hah.hah. tatau nak kata ape dah.ha.a.hahaha :D
ReplyDeletehaa yang itu baru betul kot den, the ranking of your best friends list. if ranking of priority list, i tak tahu nak letak Boyfriend or friends dekat number 2. because both are important and i love both, hahaa :D
ReplyDeletehahaha. nanti gf jadi family lagi susah. Lol!
ReplyDeleteAHAHAHAA!! tak boleh blah leanne!! :)) kalau dah jadi family, no 3 dah takde laaa! :D
ReplyDelete