skip to main
|
skip to sidebar
Friday, December 4, 2009
apehal?
what the fuck bro?
where's your fucking adventure?
you are getting left behind u d*** F*****
bengap.
2 comments:
Asyraf
December 4, 2009 at 1:35 PM
apsal ni abe.abe ni marah2 ape ni
Reply
Delete
Replies
Reply
Mr. DanSa
December 4, 2009 at 8:28 PM
abe marah ngan hidup yang bosan dik.. :(
Reply
Delete
Replies
Reply
Add comment
Load more...
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Tempat ni.
tempat ni tempat orang jiwang
tempat ni tempat merepek
tempat ni tempat otak aku bising
tempat ni tempat aku.
terima kasih sudi singgah.
About Me
Mr. DanSa
handsome, kacak, bergaya. jiwang and dah ada girlfriend. korang jgn jeles.
View my complete profile
kotak borak!
Blog Archive
►
2012
(2)
►
May
(1)
►
February
(1)
►
2011
(8)
►
September
(1)
►
August
(2)
►
June
(1)
►
February
(1)
►
January
(3)
►
2010
(30)
►
December
(1)
►
November
(2)
►
October
(1)
►
September
(6)
►
August
(1)
►
July
(3)
►
June
(1)
►
May
(3)
►
April
(2)
►
March
(3)
►
February
(2)
►
January
(5)
▼
2009
(47)
▼
December
(6)
kasi tau skit
DING DANG IT!!!!!!
nota.
update
apehal?
mission: newmoonlight.
►
November
(16)
►
October
(12)
►
September
(13)
pshhhh:
randomly thinking
We got this far, we need to keep going.
12 years ago
:: Emm Aye Ann ::
La La La - Naughty Boy ft Sam Smith (A short cover by KAZ and Yasmin) (+...
12 years ago
she writes sometimes.
can't think of anything right now.
Invicta
Annamorphosis
Read.My.Mind
Kotak Bodoh
.: z :.
diorang ni dah sama level ngan artist:
Yang Penting Rupa
ULASAN KONSERT BUTTERFINGERS: TRANSCENDENCE 20TH YEAR ANNIVERSARY
6 years ago
Hanis Zalikha
Pasal Toujours Advanced Collagen Shots
11 years ago
Hilang Punca (Overrated)
freshness factor five thousand
dirty little secrets
PostSecret
The New PostSecret Book
12 years ago
Labels
blackberry rosak
(1)
buat perangai
(1)
cerita happy
(18)
cerita sedih
(9)
dapur bujang
(1)
kemarahan jiwa
(16)
kosong2
(52)
kotak teori
(11)
lagu lagi
(8)
projects
(1)
soal hati
(10)
tips
(7)
top ten
(1)
Facebook
Den Saleh
orang orang best.
stalkers:
apsal ni abe.abe ni marah2 ape ni
ReplyDeleteabe marah ngan hidup yang bosan dik.. :(
ReplyDelete