apa yang akan dilakukan oleh dua orang lelaki tulen yang berbadan sasa dan berjanggut seperti bapak orang jika mempunyai keinginan yang sama untuk menonton cerita cinta pontianak remaja yang berkilau tatkala terkena sinaran cahaya matahari?
sorok2 laa pegi tengok..
pertama, jangan ajak ramai2. ini akan mengurangkan peratusan untuk mendapatkan seat walaupon cerita dah seminggu keluar. nasib baik aku pegi tegur si zariq kat yahoo messenger pagi tadi. ada jugak teman nak layan jiwang.
bila sampai kat wayang, time beratur nak beli tiket tu, kalau jumpa member yang kenal, perlekehkan die secara kuat kata die nak tengok twilight. kalau die tanya nak kau nak tengok apa. cakap tak sure lagi.
sampai kat kaunter, jangan terus cakap nak tengok cerita new moon. hoi memang lah kantoi. instead, tanya adik kauter tu cerita apa yang menarik. selagi die tak offer tgk cerita new moon, buat alasan.
masuk panggung kene awal untuk mengelakkan muka anda dikantoi oleh panggung yang penuh. muka macho, tgk newmoon. ahhhh! aku memang jiwang. nak buat macam mana.
kalau dah tau nak pegi tgk rahsia-rahsia, pakai topi dengan sweater ada hood siap siap. kalau ada spek hitam pakai skali pon lagi baik.
bila habis wayang. jalan laju laju keluar dari panggung dan buat macam kau baru lepas tengok cerita ninja asassin.
zon selamat ialah selapas naik escelator ke food court. kalau kau orang nak buat2 masuk al ikhsan pon ok. konon konon nak tgk kasut bola. macho beb main bola.
ape ape pon kalau makwe aku ada kat malaysia ni aku dah pegi dah ngan die. abang terpaksa dik~.
sape sape yang tak tgk lagi cerita ni aku syorkan kau orang simpan 7 ringgit kau orang, kau tengok video ni:
amacam?
tag: Zariq.
We got this far, we need to keep going.
12 years ago


No comments:
Post a Comment