Thursday, December 17, 2009

nota.

kat sini aku nak list benda benda yang aku take note seminggu ni.
  1. jangan malu bertanya. nanti menyesal takde usaha.
  2. aku tak boleh pinjam baju melayu faiz atau abang die.seluar tak muat.
  3. jangan tengok cerita kungfu dah. macam sial die punye boring. cite zombie takpe.
  4. lain kali jangan suruh mr.D potong rambut aku. macai die potong sudah.
  5. gua rindu awek gua. die balik sabtu ni.
  6. pos laju ngan pos express adalah berbeza.
  7. kalau kau nak guna pos express yang dijamin sampai esok, make sure esoknya tak cuti umum.
  8. tempat untuk practical tak dapat lagi. ada mungkin kene buat kat port klang. cibai jauh.
  9. kereta dah tiga bulan lebih tak basuh. esok kene hantar kat macha fasa empat.
  10. belajar benda baru pon kira adventure.
 sekian.

No comments:

Post a Comment