10,556 kali dalam masa satu tahun setengah. Amacam?
thats how many times my "through to you" song yang i buat utk propose kat now my girlfriend telah diputar-mainkan setelah diupload lebih kurang setahun setengah dulu. :D
not bad eh untuk seorang pemuzik murahan?
tak percaya? nah bukti;
lagu lain tak kira lagi.
tak nak caya jugak korang boleh tgk sendiri kat page myspace aku:
No comments:
Post a Comment