Saturday, October 10, 2009

yes! encik fluid mechanics saya memang the best!

Sebagai seorang pelajar engineering yang cemerlang di unversiti saya, saya telah mengambil matapelajaran fluid mechanics untuk mencerahkan masa depan saya.

kau orang penah belajar subject fluid mechanics?

kalau tak pernah biar aku explain ape benda yang aku belajar..

oh wait. aku tak tau mcam mana aku nak explain.

sebab die ajar aku subject kira kira macam ajar aku subject sejarah. satu ape pon tak dapat. subject yang sebegitu killer, yang sepatutnya penuh dengan tutorial, die boleh ajar kelas aku dan kelas2 lain dengan penuh selamba membaca nota dari buku teks. weh. gua pon reti baca lah kalau stakat ngadap buku teks je.

setiap hari isnin die akan masuk ke kelas dan membuat sesi membaca buku teks. whiteboard kat kelas tu die mana pakai. dua jam setengah kelas die, dua jam setengah lah die bacakan buku teks tu. last week he ask us how can he help us pass the subject because we sucked big time in his test and did not do any of his ASSignments, i told him if he can show us some tutorial regarding his teachings. kat situ jugak die cakap kami tak pandai cari inisiatif. same goes with his assignments. tah macam mana tah aku nak tau mcm mana nak buat kira2 kalau die tak ajar. lampu picit betul.

encik Tua, you are the best lecturer i've ever had.

p/s: decided just to salin the contoh from the buku teks as my answer his assignments. amacam?


bukan gua.

No comments:

Post a Comment