Sunday, November 22, 2009

69

satu malam tu tengah lepak2 dekat kedai kopi tepian bangi, si kutan bagi tau nak tempah buat jersey bola.

siap ada nama ngan nombor katanya.

aku kata ok je walaupon aku ni tak main bola. duit ada lebih.

"aku nak no 22 tan." aku cakap.

"anaz dah amik laaa." die balas.

"kalau mcm tu no 2 lah" lagi skali aku letak harapan.

"pon ade orang amik" balas die lagi.

alang2 tak dapat nombor yang aku nak, baik aku amik nombor random je terus.

"kasi aku 69 lah"

"orait..."katanya..

dua bulan lepas tu,



amacam?

p/s:tolong jangan kaitkan nombor jersey aku ngan ape2 berkaitan dengan seksualiti. tak sengaja.

1 comment: