hey guys!
malam ni nak cite skit jee.. heheh
remeber lagu "Nanti" yang aku post haritu.. yang post ni!
kalau kau orang dengar part yang aku nyanyi agak speed kat tengah2 lagu tu,
the lyrics goes sumthing like this:
gitar berbunyi
malam yang sepi
nak tau mana aku dapat ilham untuk the first two lines?
dari sini:
pastu lepas dua line tu, aku tulis pasal how i met someone kat dalam mimpi and when i wake up orang tu takde kat sebelah and i start to feel lonesome rite?
time i that part, ada kematian kat my neighbourhood. and i ambik the feeling of losing someone tu, and masukkan dalam lagu tu. sebab tu part tu kite boleh relate ngan semua situation of rinduness.. hehe...
bende2 ni semua datang macam kilat. tiba2 je kene sambar.
so until next time,
salam.
We got this far, we need to keep going.
12 years ago


No comments:
Post a Comment