kete gua dah siap smalam. yahoo!
tapi time gua amik kat bengkel uda kamal tu, kete gua bau hapak skit.
okay, okay,
hapak banyak. sebab aku rasa orang kat bengkel tu tak tutup tingkap kete aku pastu air masuk ikut tingkap time hujan.
suis tingkap tu memang rosak skit.
tip die jangan tekan laju laju, tekan kuat kuat. baru boleh naik.
so harini pagi pagi dah kene bukak seat belah penumpang. jemur kat belakang rumah.
jemur kat depan takut kene curi.
kat bangi ni kalau letak je depan rumah, memang lesap,
memang lesap terus.
penah dulu dengar kerusi laman jiran aku kene curi.
masalahnya bukan kerusi laman je, meja pon sekali. satu set lah kira.
itu rumah berpagar tu, rumah aku yang tak ada pagar ni lagi laa tak selamat.
ape-ape pon aku happy. kereta dah balik.
tapi dalam happy pon aku sedih. sebab kene bayar balik duit repair kat bapak aku.
hadoiyai.
ape laa nak jadi?
We got this far, we need to keep going.
12 years ago


No comments:
Post a Comment