Friday, November 20, 2009

"foreman" katanya.

haritu lepas aku amik kete aku, die tak elok betul. kat meter tu lampu check engine menyala je.. so aku hantar balik kat workshop uda kamal.

3 hari, 2 komputer diognisis, mekanik tah bape orang, 1 masalah yang tak selesai..


semalam siap tak siap aku amik je balik kete aku kat bengkel tu.

harini aku berkeputusan untuk hantar kereta aku kat workshop kat kajang. raymond lee nama taukeh die.

1 glove, 1 torchlight, 1 kali pandang, 5 minit.

siap.

aku tanya die sebelom die masuk kereta costumer die yang baru datang,

"lu buat apa eh??"

dengan selamba die cakap,

"gua foreman maaaa.."

gua tak tanye banyak gua chow tanpa perlu bayar.

best.

No comments:

Post a Comment